søndag den 31. oktober 2010

København i sort/hvid

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


I går tilbragte min søster og jeg det meste af dagen i København. Vi fik shoppet lidt og så var vi på cafe dan turell og spise brunch, hvilket var rigtig lækkert! Jeg købte en buksedragt fra topshop, som jeg ligger billeder ind af senere i dag :) Om aftenen var vi til gamle elevers fest på gymnasiet - det var rigtig godt at se bla. alle dem fra ens parallelklasser igen. Jeg har forsøgt at tage lidt billeder inde fra kbh, her er nogle af dem jeg synes blev ret fine.
- Agnes

Ingen kommentarer:

Send en kommentar