fredag den 15. oktober 2010

Fødselsdagsgaver

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Jep, her kommer billederne af nogle af mine fødselsdagsgaver :) Er SÅ glad for, at jeg fik McQueen-bogen af min søster, og ja, den er lige så fantastisk som jeg havde regnet med. Den er vist købt i Urban Outfitters, så se så at kom afsted efter den. Freaking mesterværk, hvis du spørg' mig. Der er vist billeder af ALLE hans kollektioner og så er der også en lang smøre om ham selv og hans karriere. Ganske enkelt, et must i enhver fahsionistas' bogreol. Derudover fik jeg det nye issue af britisk vogue og et nummer af Vs. (det store magasin med Naomi på forsiden). Så der skulle være læsestof nok til det næste stykke tid. Florence + The Machine cd'en er jeg også vildt glad for, det er virkelig en fantastisk plade, og jeg har allerede hørt den tusinder af gange. I love it. Uh, to chanel neglelakker! Jeg mangler stadig min gave fra Nanna (!!!!) hehe. Hint, hint. Nå men, af mine forældre har jeg fået nogle penge, som jeg vil bruge på en ny compiee. Wow, vildt god fødselsdag, ej at forglemme de dejlige mennesker som gad fejre mig. Tak sweeties.
- Agnes

Ingen kommentarer:

Send en kommentar