onsdag den 22. september 2010

I got my eyes on

Image and video hosting by TinyPic
Mangler egentlig taget rigtig meget t-shirts, trøjer, bluser, sweatre.. og alligevel vælger jeg at synes at jeg mangler flere sorte sko, og flere bukser. Men nu er det altså endt således at jeg er helt vild med disse tre ting. Bukserne er fra acne på tilbud, skoene er fra billi Bi og bæltet er også fra acne. Tror mine efterår og vinter farver kommer til at bestå meget af; beige, brun, rødbrun, camel, hvid og sort (selvfølgelig). Er ikke så vild med farver.. nok fordi jeg er rødhåret/orange. men hey, respekt til dem der kan finde ud af det med det røde/orange hår og farver!! Bukserne og skoene bliver købt efter næste løn og SU, ved ikke med bæltet, det er vildt fedt. men det koster lidt meget for et bælte..

- Nanna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar