lørdag den 11. september 2010

Galla accessories

Image and video hosting by TinyPic
Nu da kjolen er fundet, købt og betalt, så mangler der jo sko og smykker. Har vidst med det samme at med den kjole jeg har købt er der brug for noget vildt, evt. nogle mønstre, eller bare nogle mega fede FINSK sko, som jeg jo ikke har råd til. Synes egentlig at være faldet for disse leopard sandaler fra Topshop. Ved godt at leopard print er lidt, ja hallo det har vi set! Men hallo, jeg elsker dem!! og så er prisen også lige hvad jeg kan klare :) Halskæderne er begge fra Topshop og det sidste par sko fra Steven Madden. Halskæderne er jeg ret vilde med, da kjolens udskæring er ret dyb og man derfor har brug for noget smykkeværk. Nu er det bare med at bestemme sig. Er jeg helt gal på den med de topshop leopard sko? help help. (kjolen kan ses længere nede på siden)
- Nanna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar