lørdag den 4. september 2010

DOH!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Jep, jeg var som sagt til fest i går. Fik ikke taget nogle billeder af noget overhovedet. For at sige det pænt, var jeg HELT UDE OG SKIDE-fuld! Min stakkels kjole, som var ude for første gang, fik vist set en ikke så sød side af mig i går, mere lidt klam haha. Har kæmpemæssige blackouts og endte med at gå fuldstændig kold og sove der indtil jeg vågnede om morgnen. GOSH. Note til mig selv: bland aldrig vodka, elefantøl, jack d og mere øl. I dag har jeg ligget i min seng og set gilmore girls :) plus, at jeg selvfølgelig var på det lokale pizza place efter kebab og pommes! Nå, men jeg må nok hellere vende tilbage til Lorelai og Rory hihi. Have a nice one.
- Agnes

Ingen kommentarer:

Send en kommentar