søndag den 22. august 2010

Gallakjole

Image and video hosting by TinyPic

Jeg skal meget snart have min 3g galla, og har helt fra 1g har jeg vidst at jeg bare ikke er typen der tropper op i gulvlang lyserød silke prinsessekjole. Derfor har jeg gået og kigget lidt rundt omkring, da der trodsalt kun er omkring en måned tilbage, og jeg er så småt ved at få lidt stress. Har længe tænkt på om det skal være kjolen eller skoene der skal være i fokus, og hvilken en af delene vil jeg sætte flest penge ind på. Det er dog stadig lidt at et mysteri. Men har fundet kjolen nu (tror jeg da..) Sælgeren inde på trendsales vil nemlig kun vise kjolen på bagfra (da det er en model) . og så kun forfra på en bøjle, og det er altså lidt svært at se detaljer, når den er helt sort. Ved ikke om jeg tør tage chancen, men jeg er jo forelsket i den, og er ret sikker på at jeg ikke finde sådan en igen. + Jeg er helt vild med Alexander wang som kjolen er fra. doooh, lidt af et dilemma. Men nu vil jeg vente på at ejeren svarer på mine 2 beskeder. meget irriterende.

- Nanna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar