mandag den 16. august 2010

Aviator

Image and video hosting by TinyPic

































Synes faktisk at der er rigtig mange flotte aviator jakker. Det sværeste valg jeg måtte tage mig var, om den skulle være "lang" altså til lidt over knæerne eller den korte slags. Tror mit endelig valg endte på den korte, da jeg så og prøvede denne jakke fra Samsø Samsø. Da jeg prøvede den ville jeg slet ikke give slip igen, synes virkelig at den er lækker, 100% ægte læder og 100% ægte uld. GUF! Tung og stor at have på, perfekt til vinter. Håber inderligt at min størrelse stadig er der! Hvis i har nogle andre steder i ved der er lækre aviator jakker i ægte læder osv, og IKKE koster over 3000kr. må i meget gerne sende et link i kommentarfeltet, da jeg gerne vil finde den helt perfekte :) mange tak.

- Nanna

2 kommentarer: