fredag den 30. juli 2010

Rust uden Uffie

Image and video hosting by TinyPic

Mig, Nanna og nogle andre veninder skulle have været på rust til Uffie koncert i aften, men det er desværre blevet aflyst! Jeg havde glædet mig utroligt meget til koncerten og byturen, så vi tager derind alligevel - Uffie or no Uffie. Byen it is haha. Lige nu sidder Nanna og jeg og tænker over, hvilket tøj vi skal tage på (den obligatoriske tøjkrise!!). Vejret er jo ikke ligefrem det bedste, men hvem gider tage på rust i gummistøvler? Måske Kate Moss, men i hvert fald ikke mig. Dagen i dag står sådan set bare på arbejde og derefter direkte til kbh hvor vi skal spise hos min søster og en veninde. Håber virkelig snart, at det perfekte outfit helt tilfældigt falder ud af mit skab og skriger 'ta' mig på!!'.
- Agnes

Ingen kommentarer:

Send en kommentar