søndag den 13. juni 2010

Elefanter

Image and video hosting by TinyPic

Jeg elsker elefanter og synes at denne her vintage jakke bare er helt fantastisk! Hvis det ikke var fordi jeg åbenbart ikke kan styrer min økonomi, så havde jeg da også købt den! Elsker roskilde festival.. men er du sindsyg den ruinerer en! Og så hader jeg når jeg misforstår min netbank og lige pludselig faktisk ikke har særlig mange penge, som jeg havde gået og troet. Så selvfølgelig tager man på en vild druktur i helsingørs gader i sorg.. og ender med at måtte sælge sin sidste citron (ud af 2) til bartender for at få to bajer og 2 shots og bliver slået ned af veninde med nye nitte ringe i en mislykkeds highfive under en bordfodboldkamp og rammer mig smask lige på næsen.. Anyways krydser fingre for at jakken stadig er der når jeg kommer hjem fra roskilde og bare har en smule håndøre tilbage :) ha' en forsat rar søndag!

- Nanna

2 kommentarer: