mandag den 22. november 2010

Status pt (ja, fra P3)

Image and video hosting by TinyPic

Jeg har haft den bedste weekend længe. Er egentlig ikke helt sikker på hvorfor den var SÅ god, som jeg jo påstår den har været, for jeg har ikke lavet noget specielt mind blowing, jeg har bare en god og en glad fornemmelse :) Lige nu sidder jeg og hygger mig med at høre Uffie og om lidt skal jeg ud og løbe en tur. Næsten så snart jeg får penge skal jeg ud og shoppe for jeg CRAVER for nyt tøj. Specielt hatte. Pt. arbejder jeg 6 dage i ugen, da der er ekstra run på pga jul. Jesus. Snart kommer der jo også familie halløj like 'yay-vi-skal-hele-tiden-fordi-ingen-har-tid-og-det-er-jul-og-vi-er-stressede'.. Ej, at forglemme julefrokoster, en sand højtidelighed jeg er stor fan af! Stort set al min kærlighed går til Aggy (som altid), inspirationskilde no. 1!! Specielt når hun vælter nøgen ud af en bil med en glimmer gun i hånden og coke all over the place samt lipstick. Loves.
- Agnes

Ingen kommentarer:

Send en kommentar