torsdag den 11. november 2010

Ny compiee

Image and video hosting by TinyPic

Så er jeg da vidst også hoppet med på mac-bølgen OG jeg elsker det! Fik denne nye compiee for næsten en uge siden og den er altså virkelig lækker. Så hvis du sidder og overvejer om du skal have ny computer, og i så fald hvilken, kan jeg virkelig anbefale en macbook (pro). Selvom den er en smule dyrere end almindelige computere, synes jeg helt bestemt, at den er alle pengene værd! Så glæd jer til at blive spammet med photobooth-billeder - det er jo SÅ meget nemmere end at skulle lægge billeder fra kameraet over i tide og utide (; En iPhone bliver det nok aldrig til, men man kan jo godt sige A uden at sige B (går jeg da ud fra haha). Anyways, jeg regner med at overføre alt mit junk fra den gamle computer over på denne hersens nye, engang i løbet af weekenden. Det er lidt pres, at jeg ikke har nogle af mine billeder eller noget - så der har I svaret, hvis der skulle være nogen der savnede et inspirationsbillede i ny og næ.  Men det skal nok blive godt - glæder mig til at lære min mac lidt bedre at kende, det er jo et lidt andet styresystem end hvad jeg er vandt til.
- Agnes

Ingen kommentarer:

Send en kommentar