søndag den 28. november 2010

Freezing in November

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

I dag har den stået på hygge hos min søster med scones, maltesers (smager SÅ godt jo!!) og øko cocio. Vi så film og puttede os under dynen - det er så koldt udenfor. Jeg glæder mig rigtig meget over, at jeg har verdens varmeste vinterjakke med en sød pelskant på hætten! Findes der noget bedre end at gå i sneen og høre Under Byen?? Har den sygeste nedtur på over, at jeg lige har fundet ud af, at de har spillet live i går!! Hvorfor var jeg der ikke?! Men anyways, i går var hyggelig ikk. Men jeg synes det er nogle rigtig gode hyggebilleder jeg har fået taget thihih.
- Agnes

Ingen kommentarer:

Send en kommentar