fredag den 26. november 2010

Fave lookbook outfits

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Her er lidt lookbook billeder jeg lige faldt over, mens jeg sad og kiggede siden igennem her tidligere i dag. Kan ikke helt finde ud af om der er en rød tråd i de billeder jeg har valgt, men synes alligevel, at de hænger sammen på en eller anden måde.. Elsker leoparddetaljerne og de pink sokker og er HELT tosset med den lange draperede kjole! Bort set fra det, synes jeg altid at lookbook billeder har det med at være helt vildt stylede og iscenesatte. Så er street style billeder på en eller anden måde lidt mere cool. Ved nærmere eftertanke kunne den råde tråd måske være, at der kun er billeder hvor der er to billeder sat sammen. I dont know what that means. Måske er jeg ikke rigtig klog eller det modsatte.
- Agnes

Ingen kommentarer:

Send en kommentar