søndag den 14. november 2010

Den eneste gode ting ved flytning

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

I fredags flyttede min søster for alvor, hvilket resulterede i en kæmpe oprydning/gennemgang af alle hendes ting. Ind til videre har jeg fået disse skønne topshop platforms ud af det :) Så der er ikke udelukkende dårlige ting ved sådan en flytning. Håber der falder lidt flere ting af, når hun gennemgår sit tøj for real! Man kan vel betragte skoene som en slags 'plaster på såret', hvilket jeg er udemærket tilfreds med hehe. Nu mangler jeg bare en lejlighed til at bruge dem (men det skal der jo nok komme!). I morgen tager Nanna og jeg ind til min søster for at spise aftensmad og derefter drager vi alle tre mod store vega for at se Imogen Heap-koncerten. Jeg er spændt som en flitsbue! Rekorderli on the rocks. Undskylder for støvet i baggrunden på billederne ;)
- Agnes

Ingen kommentarer:

Send en kommentar