onsdag den 13. oktober 2010

Elendig opdatering

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Åh boy. Det er da godt nok ved at være lang tid siden, at jeg sidst har blogget. Så here it goes.. Eller det er måske mere en forklaring på, hvorfor jeg har været væk fra bloggen en uges penge. I torsdags havde jeg fødselsdag, og var på louisiana og se udstilling + spise i caféen med min søster og forældre. Det var en rigtig hyggelig aften, og udstillingen var sublim!! Kan stærk anbefale Jer at se Anselm Kiefer. Om fredagen holdt jeg fødselsdag for en masse piger og en dreng hehe. De fleste af os tog på rust efterfølgende. Jeg har fået en masse fine gaver, som jeg selvfølgelig vil lægge billeder ud af, i morgen muligvis. Jeg har er startet med at arbejde fuldtid fra sidste uge af og det tager rigtig meget af min tid. Når jeg endelig får fri gælder det om at få set mine veninder og at få slappet af - dette er nok den største grund til det er noget tid siden jeg har opdateret bloggen. En anden grund er, at der ikke har været helt så meget respons på vores indlæg som der plejer (eller har været før, i hvert fald). Godt nok er bloggen jo ikke specielt stor (endnu hehe), men det er VILDT motiverende at få en masse kommentarer, ja, generelt ris og ros. Ved ikke hvad Nannas grund for manglende indlæg er, men hun har været syg her på det sidste, så det er nok grunden. (God bedring sweetie). Men! Dette er lidt en forklaring og håber at Jer som allerede følger og støtter os vil blive ved, da I er en stor støtte :) Uh, billederne har INTET med indlægget her at gøre, men de er fra en bytur i sommers, og jeg savner bare shorts, brune ben og irish coffee på foss.
Over and out I guess haha.
- Agnes

Ingen kommentarer:

Send en kommentar