tirsdag den 28. september 2010

Neglelak

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

De nye YSL minilakker er vel ved at være old news, men samtidig har jeg stadig ikke fået skaffet mig nogle af dem endnu. Jeg er allermest til sættet med den lilla og turkis, men også den mørkelilla og den guld - de er bare SÅ flottet. Synes også konceptet er genialt, for hvem bruger en hel bøtte neglelak op? Derfor kan man da lige så godt købe en lidt mindre flaske og så to farver i stedet for én. Pretty clever! Det eneste lille minus er, at jeg godt synes man selv kunne få lov til at blande de forskellige lakker, i stedet for, at de kommer i fastlåste sæt. Jeg har nemlig en lilla i forvejen, så ville egentlig helst bare have den turkis og den guld.. Anyways, hvad der angår den mørkerøde chanelneglelak ude i siden, så må jeg bare eje den. Synes mørkerød neglelak er noget af det mest sexede lak der findes, næsten på højde med den frække sorte. Jeg er gået hen og blevet ualmindelig glad for neglelakker, da jeg synes de fuldfører et outfit på en herre sprød måde. Det hele virker lidt mere 'I got my act together'-agtigt, hvis man kommer lidt lak på neglene.
- Agnes

Ingen kommentarer:

Send en kommentar