mandag den 27. september 2010

A/W inspiration

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Her til efterår og vinter vil jeg helt sikkert lade mig inspirere kraftigt af By Malene Birgers A/W kollektion. Jeg synes den mikser alle de nye trends på en rigtig fed måde. Der er massere af strik, pelsdetaljer og lange jakker og nederdele. Der er også en del hatte med, hvilket jeg jo er ret stor fan af! Elsker også den måde de forskellige materialer er blandet på - det nederste billede i midten, hvor pels, strik pullover og så den skindende nederdel + en lille skuldertaske (man ka ikke rigtig se den.. meeeen..) er lige med amazingness! Der er også brugt mange klassiske elementer, så som trenchcoaten og schiffonskjorter, which I btw LOVE. Jeg er selv den lykkelige ejer af et laaaangt striktørklæde, som helt sikkert kommer til at blive slidt ihjel i løbet af denne periode. Og så en lille note til mig selv: det er jo en vildt god ide at bruge et bælte uden på sin pelsvest, som på billede nr. 1 (:
Ps. min computer er genoplivet! At least for now (;
- Agnes

Ingen kommentarer:

Send en kommentar