tirsdag den 10. august 2010

Veronica B. Vallenes

Image and video hosting by TinyPic

Jeg læser normalt og deromkring ALDRIG mine mails, så det var rent held der gjorde at jeg i dette tilfælde besluttede mig at kigge dem igennem. For et par dage (måske uger) siden deltog jeg i en konkurrence inde på A Fashon Tale, hvor man kunne vinde en plads til Veronica B. Vallenes modeshow på fredag kl. 13.00 med en veninde. Jeg vinder normalt aldrig noget somhelst, så da jeg så at jeg havde modtaget en mail fra Marie, hvor der stod tillykke og en masse andet,  blev jeg virkelig glad.. Så glad at jeg faktisk gav et lille hyl. Men i hvert fald så er jeg optaget på fredag klokken 13.00, og det samme er Agnes, hun ved det bare ikke endnu :) Men HURRA for den lille smule held der stadig har gemt sig et sted i mig.
- Nanna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar