torsdag den 19. august 2010

Trendsales

Image and video hosting by TinyPic
By malene birger blazer
Image and video hosting by TinyPic
H&M kjole
Image and video hosting by TinyPic
Femme blazer
Image and video hosting by TinyPic
weekday kjole/top
Image and video hosting by TinyPic
Just female blazer
I dag har jeg sat 5 nye stykker tøj ind på min trendsaleprofil. Det meste af tøjet som i kan se er blazer. Jeg har alt for mange ligegyldige blazer som jeg aldrig bruger. Bruger faktisk altid kun min blazer fra inwear, som er gået i stykker. Men hvad fanden, den er virkelig great! Hvis i måske er interesserede i noget af tøjet, så hver fri til at spørg løs og evt give et bud :). (ville gerne kunne ligge et link til min profil, men kan ikke finde ud af det) xD

- Nanna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar