mandag den 2. august 2010

Solskinsdag

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Her er lidt billeder jeg tog en solskinsdag, hvor jeg, for det meste, sad udendørs og læste det nye Vogue samt spiste lækker mad: varmrøget lask på rugbrød og kartoffelsalat med sorte øko oliven. Vejret, for tiden, er jo lidt forunderligt vil jeg mene. De første 5 minutter skinner solen, hvorefter den bliver afløst af skyer de næste 5. Bare på denne uges tid vejret har været sådan, har jeg mistet ret meget af mine ellers okay solbrune farve. ØV. For det andet ville jeg også lige vise et tørklæde jeg faldt over og brugte som turban. Jeg har helt sikkert et godt øje til turbanner, og der må man jo komplimenteret vejret, da det ikke er for varmt til at bære en sådan én. Håber vejret tager sig lidt mere sammen, da jeg tager i sommerhus på Samsø på fredag!
- Agnes

2 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet