onsdag den 11. august 2010

Onsdags ønsker

Image and video hosting by TinyPic

Mine 6 største ønsker inde fra YouHeShe. Er især helt vild med Rika vesten og Helmut Lang jakken. Modeugen er jo nu startet og selvom vi her på bloggen ikke er en del af de "inviterede til alt", så må man jo selv gøre noget! På fredag skal vi jo somsagt til vores aller første modeshow, og vi er ubeskrivelig spændte og for mit eget vedkomne lidt nervøs. Først og fremmest har jeg ingen ide om hvad i alverden jeg skal tage på.. Har åbenbart intet i mit skab.. hm, jeg må finde på noget! Ville ellers ikke blive ked af det hvis der ligepludselig hang en lækker Acne top og Rika vest i mit skab, men tvivler dog på at det kommer til at ske. Damn it, så heldig kan man åbenbart heller ikke være. Men i må ha' en fortsat god aften. Øverst fra venstre: Helmut Lang Jakke, Rika Vest, Acne kjole, Acne top, 3.1 Phillip Lim top, Surface to air Tank top.
- Nanna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar