torsdag den 3. juni 2010

Give me

billedet lånt fra whynotblog.dk
billedet lånt fra buytheway.se
Ved godt at man ikke burde sukke efter efterår og kulde, nu når det endelig er blevet varmt. Men jeg kan simpelthen ikke lade værre med at glæde mig! jeg elsker vinter og efterårstøj og at man rigtig kan pakke sig ind. Jeg er faldet pladask fra disse to items. jakken fra Objekt og støvlerne fra Dico Copenhagen. Håber inderligt at de begge kan blive mine :) har lidt på fornemmelsen at jeg skal skynde mig med støvlerne.. men det er også bare trist at skulle bruge roskilde penge på støvler jeg først kommer til at bruge omkring oktober/ september! damn you! verden er uretfærdig.. men nu vil jeg se Coco before Chanel færdig. ha' en fortsat god aften :)

- Nanna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar